maanantai 9. kesäkuuta 2014

Summer time ☆

- Ah - nyt vihdoin ansaitulla kesälomalla, raskas kouluvuosi takana! Kyllä tätä on odotettu.

Eli nyt on todellakin ollut aikaa millon viimeksi ollaan blogattu, mutta niinku askissa kerroinkin (askini on siis olsku -> menkää kyseleen) että alotan taas nyt kesällä bloggaamaan enemmän, so here we are. Ja kyllä, syvät pahoittelut siitä että on mennyt tosiaan aikaa, mutta arki päivinä mulla on niin paljon tekemistä, että sori.

Eli nyt tärkeämpään asiaan, eli kesä! Oon hommaillu niin paljon kaikkea, koska nyt on ollu myös tanssistakin kaks viikkoa lomaa. Oon uinut ihan sikana ja viettänyt aikaa mun kavereiden kans paljon! Ollaan oltu tuossa läheisellä venelaiturilla ottamassa aurinkoa ja hypitty veteen. Sitte syödään siellä aina kaikkea mansikoita ynnä muuta. ☺Sitten oon käynyt vähän kesäshoppailulla, uusimassa vaatekaappia. Olin viime viikonlopun mökillä vanhempien kanssa ja siellä pelattiin tennista ja katoin leffoja, söin ja sitä rataa. On ollu ihan täydellinen kesän alotus tässä ja toivon että jatkuu samalla tavalla!

Ollaan Julian kanssa suunniteltu vaikka ja mitä. Lähdetään power parkkiin juhannuksen jälkeen, koska mun isä lähtee viemään asuntoautolla. Sitten me ollaan siellä pari yötä ja yövytään sellasessa hotellissa joka on siinä ihan vieressä, ja siellä on uimaltaat ja kaikki! Cant wait ♥

Sitten mun synttärit on heinäkuussa ja pidän ne kavereiden kanssa mökillä. Se on liian täydellistä, koska ei oo porukoita mukana ja saadaan juosta vaikka alasti mökkiä ympäri koska siellä on 20 kilometrin säteellä ehkä joku pieni hylätty kioski. Eli yritän sanoa, että siellä ei ole muuta kun peltoa ja sen takia se on täydellistä. Me grillataan siellä, uidaan koska ranta on siinä pihalla, pelataan tennistä\sulkapalloa, koska siellä on tenniskenttä, kuunnellaan musiikkia, jutellaan ja tietenki juhlitaan :D En jaksa oottaa...

Nyt en jaksa enään kirjottaa, koska Sara on tosiaan meillä yötä ja se oottaa mun huoneessa, joten tässä vielä pari kuvaa, hope you enjoy ☺
Pupu viettää iltaa mun kanssa mökillä :3





♥ : Olivia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti